Suceava, Strada Gheorghe Doja nr.116

GARANȚIE ȘI RETURNARE

  1. GARANȚIE ȘI RETURNARE
    1. Garantia:
    2. Toate produsele comercializare pe autocon.ro vin insotite de factura.
    3. Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
    4. Produsele comercializate de catre S.C. CONEXIUNI IMPEX S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.
    5. Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
    6. Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)
    7. In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
    8. Termenul maxim de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice.
    9. Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:
      1. 24 de luni de la data livrarii pentru produsele de schimb.
      2. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto(covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto(aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.
    10. Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.
    11. Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata.
    12. Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
      1. Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. CONEXIUNI IMPEX S.R.L.
      2. Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)
      3. In cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.
      4. Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul(ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, etc). Descarca model nota constatare
      5. Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
      6. Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul)
      7. Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
      8. In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la [email protected] data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB)
      9. NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul provine numai de la rulment).
    13. EXCEPTII GARANTIE:
      1. Pentru acumulatorii auto, garantia se deruleaza prin service-urile agreate mentionate in certificatul de garantie care insoteste fiecare acumulator.
      2. Pentru anumite piese de schimb de origine(OE) procedura de acordare a garantiei este specifica fiecarui producator fiind necesara deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer al importatorului pentru constatarea defectului, garantia putand fi preluata de reteaua importatorului. In cazul in care reclamati un produs de origine in garantie va rugam sa ne comunicati acest aspect in scris la [email protected] pentru a va indica pasii specifici care trebuie urmati.
    14. autocon.ro nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
      1. Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
      2. Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
      3. Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
      4. Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
      5. Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
      6. Automobilul a fost folosit in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.)
      7. Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura
      8. Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.
      9. Piesele prezinta o uzura normala (fireasca)
    15. Returul: Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".
    16. Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail [email protected]
      1. Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
      2. Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
    17. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.
    18. In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.autocon.ro, sectiunea informatii/livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului(ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina(inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.
    19. Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile, in ambalajele pieselor noi.
    20. Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier. Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport.
    21. Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri.
    22. Autocon.ro nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34.
    23. Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate.
    24. Ulterior va vom comunica statusul returului.
    25. Daca produsele returnate:
      1. au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
      2. nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
      3. sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
      4. prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
      5. sunt de origine(OE) si sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
      6. sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.
    26. atunci in aceste situatii descrise mai sus vi se va comunica(daca exista) si costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse in vanzare.
    27. POLITICI DE RETUR

      1. POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR face parte din TERMENII si CONDITIILE DE UTILIZARE ale magazinului online www.autocon.ro si se aplica conform legislatiei in vigoare. 
      2. Clientul are dreptul de a returna orice produs comandat de pe www.autocon.ro termen de 14 zile de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie. 
      3. Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine vanzatorului. In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile de la receptionarea de catre SC CONEXIUNI IMPEX SRL a produslui returnat. 
      4. La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie. 
      5. Produse neacceptate: 
      6. Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. e) din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă, produsele ce sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și în alte scopuri în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost desigilate de consumator. 

      -       Produse care au fost desfacute 

      -       Produse care au fost testate/utilizate 

      -       Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse 

      -       Produse achizitionate de la alte magazine 

      -       Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal) 

      -       Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. 

      1. PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR 
      2. Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos: 
      3. Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor enumerate mai sus 
      4. Completati formularul standard de retur (nu este obligatoriu)   
      5. Contactati serviciul Relatii Clienti la adresa de e-mail [email protected] 
      6. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. 
      7. Expediati coletul la adresa mentionata pe formularul de retur. 
      8. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. 
      9. Dupa primirea coletului veti fi contactat(a) de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra. 
      10. Rambursarea contravalorii produsului va fi facuta in termen de maxim 14 de zile lucratoare de receptionarea returului. 

       

 

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența, pentru date analitice și activarea caracteristicilor terților. Aflați mai multe despre cookie-uri citind Politica noastră privind cookie-urile.
Prin clic pe Accept, sunteți de acord cu utilizarea politicii noastre de cookie-uri.
Prin clic pe buton, confirmați și sunteți de acord cu Politica de confidențialitate.
Atenție!
Cookie-urile sunt dezactivate în browser. Acest lucru poate face ca site-ul să se blocheze sau să nu funcționeze corect.Vă rugăm să permiteți utilizarea cookie-urilor pentru acest site (sau browser în general) conform documentației pentru browser.